Okosak étkezés fogyni, Hogyan fogyhatnék? - Életmódprogram a biztos fogyáshoz

14 élelmiszer, ami segíthet a fogyásban

Öszegyűjtöttünk néhány okos praktikát, hogy segítsünk a fogyásban.

Az okos fogyókúra 5 aranyszabálya: hozd magad formába a bikiniszezonra

Olvass tovább és meglátod, hogy lehetsz karcsúbb, csinosabb és fittebb. Ragadj tollat! Meglepődnél, mennyit eszel napközben, ha testkarcsúsító tippek. Fogyj egy tollat és dokumentálj!

Fogyj okosan! Ezeket a szabályokat tartsd be Life. Azt jelenti, hogy mindenféle agyament diéta és jojóeffektus nélkül, megfelelő tápanyagokkal ellátva a szervezetet adjuk le a felesleges kilókat. Így a fogyókúra valójában életmódváltássá alakulhat át.

Ha modernebb módszert keresel, nézz szét az app-ok között! Mindent csomagolj!

okosak étkezés fogyni

Amit a nap folyamán meg szeretnél enni, készítsd elő okosak étkezés fogyni csomagold el! Csodálkozni fogsz, mennyi extra és felesleges kalóriától mentetted meg magad így. Mindent apró adagokban tálalj magadnak, így elkerülöd, hogy egyszerre edd meg az egészet!

okosak étkezés fogyni

Sokkal kevesebbet fogsz így enni. Kevesebb okosak étkezés fogyni, kevesebb kalória. A japán emberek nem addig esznek, ameddig teljesen tele nem lesznek, hanem abbahagyják az evést korábban.

Így az agyad megadja a jelet, hogy jól laktál és teljesnek értékeli az étkezést. Hagyd el az asztalt kicsit éhesen! Gondold újra az ételeket!

okosak étkezés fogyni

Legyen tele a tányérod és ne étkezz hatalmas asztalnál! A kutatások szerint ezek segítenek, hogy kevesebbet egyél.

Fogyj okosan! Ezeket a szabályokat tartsd be

A fehér tányérra tett színes ételek szintén segítenek, hogy kevesebbel is beérd. Legközelebb ilyen szemmel is nézd a helyet, ahol eszel. Használj kisebb méretű tányérokat és színekben gazdag ételeket fogyassz!

okosak étkezés fogyni

Igyál okosan! Ne pazarold a kalóriádiat italokra!

A legrosszabb dolgok, amiket férfiak mondtak szex közben - Nők mesélték el Sokaknál azért fullad kudarcba a fogyókúra, mert spártai módszerekben látják a megoldást, koplalnak, és szinte minden korábban fogyasztott ételről lemondanak.

Ne igyál magas kalória- és cukortartalmú üdítőket, oltsd a szomjad inkább vízzel. Egy tanulmány szerint hiába iszol ugyanis cukros italokat, ezek nem okoznak ugyanolyan teltségérzetet, mint az ugyanannyi mennyiségű étel, így éhes leszel, és dupla annyi kalóriát viszel be, mint amennyi szükséges lenne.

Beszélj magadhoz közben! Nincs kedved zöldséget enni vagy valami egészségeset tenni magadért?

14 élelmiszer, ami segíthet a fogyásban

Gondold végig és jelentsd ki, hogy ezt az utat te választottad! A megerősítés át fog segíteni a holtponton. Fotó: Profimedia — Red Dot.

További a témáról