Testtípusok és fogyás, Fogyás testtípus

Fogyás testtípusok

Testtípusok - Ektomorf, mezomorf, endomorf

Írta Bányai Adrián Habár senki sem születik tökéletes alakúnak, be kell ismerni, hogy a természet nem teljesen igazságos, hiszen vannak szerencsésebb és kevésbé szerencsésebb testfelépítésű emberek. Ha tetszik, ha nem a genetika sajnos igenis befolyásol, hiszen néhányan könnyebben válhatnak topmodellé, mint mások átlagos testalkatúvá.

  • Sürgősségi testzsír-veszteség
  • Fogyj okosan, hormonális testtípusok - Testtípus fogyáshoz
  • Ma van Amália napja!
  • Nézz a tükörbe és azonnal kiderül, hogyan fogyhatsz le Nézz a tükörbe és azonnal kiderül, hogyan fogyhatsz le - Ripost Mennyit kell enni, hogy meginduljon a fogyás?
  • Szerző: Ripost Ektomorf Az ebbe a testtípusba tartozók nem különösebben izmosak, végtagjaik pedig hosszúak.
  • Testalkat és fogyás

A jó hír az, hogy BÁRKI felülírhatja azt amit a természet rászabott helyes táplálkozással és edzéssel. Mai cikkünkben azt vizsgáljuk meg, hogy a különböző testalkatúak számára milyen szempontokat célszerű figyelembe venni, hogy a leghatásosabban érd el célod.

Fogyás testtípusok

Alapvetően az emberek eltekintve a rendellenesen fejlődöttektől 3 testtípusba sorolhatóak: Ektomorf, Endomorf és Mezomorf. Az alábbiakban segítünk hogyan ismerd fel Te melyikbe tartozol és hogyan alakítsd át étkezésed és edzésed ennek megfelelően.

testtípusok és fogyás

Gyors anyagcseréjének köszönhetően fizikuma száraz, izmai definiáltak, de méretük kisebb, mint a másik két típusé.

Az ektomorfok nehezen építenek izmot, de könnyen adnak le zsírt ha egyáltalán szükséges.

testtípusok és fogyás

Hogyan étkezz, ha az ektomorf testtípus jellemző rád? Egyél, amennyi csak beléd fér!

A sikeres fogyás eléréséhez több szempontot is figyelembe kell venni. Vannak különböző testtípusok, genetikai adottságok, de a hormonális hovatartozást is tisztázni kell. Az ez alapján felállított új étrend meggyorsítja a súlyvesztést és lehetővé teszi annak megtartását is. Négy főkategória létezik, melyek vonásai alapján könnyedén feltérképezheted, hogy melyikbe is tartozol. Para Az első kategóriába a pajzsmirigy és mellékpajzsmirigy alapú hormonális testtípusúak tartoznak.

Fogyassz rengeteg fehérjét — legalább 2,5 g-ot testsúly-kilogrammonként. Ha pedig szálkásítanál, akkor ne vedd drasztikusra a koplalást, inkább ingáztasd 3 napos ciklusokban.

Eltérő testtípusok, avagy a fejlődést meghatározó adottságok Férfi testtípusok és fogyás

Igyál napi 3 liter vizet, aludj sokat és kerüld a streszt! Bármi is a célod egyél legalább 3 óránként, hiszen anyagcseréd nagyon gyors.

  • Fogyni korcsolya
  • Mennyit kell enni, hogy meginduljon a fogyás?, Fogyás testtípus
  • Fogyás a testtípus alapján Mennyit kell enni, hogy meginduljon a fogyás?
  • Hormonális testtípusok - FittAlak Nem tudok fogyni az időszakom alatt A velünk született enzim-készlet genetikailag meghatározott, így egyes enzimek hiánya — a kapcsolódó panaszokkal együtt — örökletes tényező lehet.
  • Testtípusok és fogyás, Táplálkozás és edzés testtípus szerint Ezeket olvastad már?
  • Fogyókorpás muffin

Hogyan eddz ha ektomorf testtípus jellemző rád? Ne eddz túl sokat és ne is túl fogyás valódi tippek Heti másfél órás edzés számodra elég lehet.

Testtípus fogyáshoz, Diéta testalkat típusok szerint

Koncentrálj az alapgyakorlatokra, és testtípusok és fogyás a lehető legnagyobb súllyal, de még szabályosan végezni ezeket. Kerüld az aerob és a kardió jellegű mozgásokat, mert ezek nagyban hátráltatják a fejlődésedet.

Fogyás testtípus Mennyit kell enni, hogy meginduljon a fogyás?

Ha pedig szálkásítanál eddz továbbra is így, csupán iktass be éhgyomros aerob ezdéseket a hosszú kardiót ekkor is hanyagold! Jellemző rájuk az ektomorfoknál alacsonyabb termet, széles váll, keskeny csípő, és a szép izomformák.

Fogyj okosan, hormonális testtípusok

A mezomorfok könnyen növelnek izomtömeget, és bár előfordulhat, hogy ilyenkor zsírrétegük is jelentősen megvastagodik, egy diéta alkalmával könnyen megszabadulnak a feleslegtől. Hogyan étkezz, ha a mezomorf testtípusok és fogyás jellemző rád?

testtípusok és fogyás

Neked elég 2 g fehérje testsúly-kilogramonként naponta, lehetőleg nem zsíros forrásokból hal, baromfi, tojásfehérje. Egyél szer naponta, egészítsd ki az étrended fehérjeporokkal. Ha szálkásítanál emeld meg a fehérjebevitelt és csökkentsd a szénhidrátot. Hogyan eddz ha a mezomorf testtípus jellemző rád?

Táplálkozás és edzés testtípus szerint

Mindegy, hogy nő vagy férfi vagy, szerencséd van, mert ez a testtípus a legalkalmasabb az ideális fizikum kialakítására. Eddz a szokásos sémák szerint heti 4 alkalommal, másfél, maximum két órát.

Ha tömegesítenél hanyagold a kardiót, maximum heti aerob gyakorlatot végezz.

testtípusok és fogyás

Ha szálkásítanál akkor mindegyik edzéseben legyen aerob, vagy visszafogott kardio. Eddz alapgyakorlatokkal és izolációs gyakorlatokkal tökéletesítsd munkád. Legtöbbször súlyfelesleg is van.

Mint ahogyan az előző két esetben, az endomorf testalkattal is ragyogó eredményeket érhetsz el, csak tudd, hogyan kell edzened és étkezned. Az ilyen alkatúak nehezen szabadulnak meg a fölös zsírtól, de az izomtömeg növelésével nekik sincs gondjuk.

Testtípusok és fogyás Testtípusok diétája Today at Miért jó, ha minden héten szóban be testtípusok és fogyás számolnod, mit is tettél, m Nem fog elveszni a motivációd- Egyénre szabom az alapprogramot, mert nem vagyunk egyformák, így nincs egy egyen diéta, ami mindenkinek működik. A diéták legnagyobb gyengesége, hogy javarészt magányos küzdelmek. Hetente - de akár mindennap is- felteheted kérdéseidet és megvitatjuk, elemezzük eddigi eredményeidet.

Hogyan étkezz ha az endomorf testtípus jellemző rád?

További a témáról