Mész hasi zsírégetésre

4 tipp a kibuggyanó úszógumi ellen

Írta: Elek Dóra Amikor ott tartasz, hogy az úszógumid úgy buggyan ki a nadrágodból, ahogy egy muffin kimászik a sütőformából, azt gondolod, már nincs visszaút.

Fogyni laza, Vélemények

Elfogadod és azt gondolod, mész hasi zsírégetésre már így kell élned, de soha ne add fel, nagyon sok csodálatos átalakulásról keringnek képek és történetek az interneten. Meríts erőt és kezdj hozzá az átalakuláshoz még ma!

mész hasi zsírégetésre

A hasi zsír magas vérnyomást, szívbetegséget, stroke-ot és cukorbetegséget okozhat, így ha a kinézeteddel nincs is bajod, az egészséged érdekében kezdj változtatni. Íme 4 egyszerű és igazán hatékony megoldás.

mész hasi zsírégetésre

Kalóriaégetés Az első lépés, mely megkerülhetetlen, ha szép testet szeretnél: az edzés. Persze egy elfoglalt, stresszes életvitelbe igen nehéz beilleszteni a rendszeres mozgást, az edzés nyújtotta előnyöknek se szeri se száma. Ha terembe mész, közben hallgathatod a kedvenc zenéd, de akár a kedvenc sorozatod is nézheted az elliptikus gép használata mész hasi zsírégetésre. Ha inkább a szabadba mennél, akkor pedig kocogj, ússz, lovagolj vagy biciklizz, az úszógumi pedig szinte lerobban rólad!

Magas intenzitású intervallumos edzés Ha már a lassú, egyenletes tempó nagyon jól megy, ideje egy kicsit megvariálni a dolgokat.

Zsírégetés csodaszerek nélkül: Hogyan történik VALÓJÁBAN?

A magas intenzitású intervallumos edzések HIIT legnagyobb előnye, hogy a befejezése után még sokáig felpörgetve tartja az anyagcserét, vagyis sokáig égetsz még kalóriát azután, hogy abbahagytad az edzést. Az edzés metódusa úgy épül fel, hogy az egyenletes tempójú mozgásba teszel gyors, pörgős részeket.

  1. Zsírégetés csodaszerek nélkül: Hogyan történik VALÓJÁBAN?
  2. Aimin karcsúsító
  3. 5 szuper gyakorlat, ami lerobbantja a hasi zsírt
  4. 90 kg fogyni
  5. Diéta ami villámgyorsan lerobbantja rólad a fölösleges zsírt
  6. A szakértők szerint tényleg kevesebb szénhidrátot kellene enned, ha lapos hasat akarsz

Ez azt jelenti, hogy a lassú futásod során másodpercig teljes erőbedobással fuss, ahogy csak tudsz, majd válts újra laza kocogásra. Ismételd meg 10x!

mész hasi zsírégetésre

Erősítés Most már égeted a felesleges kalóriákat, melyek fent tartják az úszógumidat, de még mindig kéne leadni? A testzsír-százalékod csökkentheted úgy is, hogy az izomtömeget növeled meg.

10 gyakorlat a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

Lehetetlen egy adott területet formálni, ahogy a helyi zsírégetés is lehetetlen, de az izmaidat formálhatod és erősítheted. Menj le egy terembe, kérd ki személyi edző segítségét, de amennyiben ez nem megoldható, otthon is végezheted a gyakorlatokat egy-egy szakember útmutatása alapján, ha az interneten szétnézel. Heti 2 erősítő edzés már gyorsan és látványosan fog átformálni.

15 PERCES HIIT EDZÉS - EXTRA ZSÍRÉGETÉS / ESZKÖZÖK NÉLKÜL / KOLOSZÁR ENIKŐ

Köredzés Ha már az első 3 pont nagyon jól megy, még eggyel fentebb léphetsz, tovább növelve a zsírégetés folyamatát. Amikor például erősítő edzést végzel, amikor például fekvőtámaszt végzel, egy-egy karhajlítás között felugorva tovább fokozod a gyakorlat hatását. De mutatunk 3 olyan megoldást, mellyel motivált maradhatsz és az egészségedért is sokat tehetsz.

Oldalsó elhajlás: Állj vállszélességű terpeszbe, a karjaid mész hasi zsírégetésre lazán hagyd a tested mellett.

mész hasi zsírégetésre

Az egyik karodat indítsd el a lábujjad felé, a másik karod pedig csak hagyd lógni a tested mellett. Nyújtod és edzed így a hasizmodat, formálod a kritikus területet. Törzsfordítás: Vállszélességű terpeszbe állj, a kezed helyezd a tarkódra, a térded pedig nagyon enyhén hajlítsd be.

A szakértők szerint tényleg kevesebb szénhidrátot kellene enned, ha lapos hasat akarsz

Fordítsd a felsőtested előbb az egyik, majd a másik oldalra. Nagyon figyelj oda, hogy a derekad forduljon, ne pedig a térded csavarodjon ki! Lábemelés: Feküdj a hasi zsír gyors elégetésének természetes módjai a padlóra, a karodat pedig nyújtsd ki a fejed fölött teljesen.

mész hasi zsírégetésre

A talpad a földön, majd egyszerre kezdd el emelni a lábad és a karod. A kar és láb egyszerre indul, de a karodat csupán 90°-ig emeld, ennél a gyakorlatnál a váll a földön marad, a lábad azonban elemelkedik.

  • Még több termék Az optimális tempó megtalálására megoldás a zsírégető zóna kiszámítása.
  • Fogyás kalispell
  • Mindenki szeretne izmos kocka hasat, csinos kerek feneket, narancsbőrmentes combokat.
  • További cikkeink a témában Fogyni laza, Vélemények Felvétel a kívánságlistára Fogyni laza Nagyon könnyű fogyni, ha követjük a 30 napos testmozgási és étkezési tervet, amely az alkalmazásunkban megadott Fogyni 30 nap alatt: Fogyás otthoni edzéshez van fogyás kalóriaégető gyakorlatok férfiaknak és nőknek.
  • Távolítsa el a comb felső zsírját
  • Lapos has - fogyás hasról - P4U - BioTechUSA
  • Zsírégető anyagok

Fotó: RF.

További a témáról