Fogyjon le az állásinterjú előtt,

Maratoni fogyás: kilótól szabadult meg - Blikk

A sokszoros győztes triatlonista és üzletasszony, Viktoria Brown, azaz Szilasi Viktória meséli el, hogy fogyott le 20 kilót, és őrizte meg sportteljesítményének értékét. Nagyon sokan kérdeznek a fogyásról, ezért úgy döntöttem, hogy egyszerre válaszolva mindenkinek inkább leírom, amit tudok a témáról.

Fontos leszögezni, fogyjon le az állásinterjú előtt ezek az én személyes tapasztalataim, személyes véleményem, nem vagyok táplálkozási szakértő és orvos sem, tehát nem szeretnék fogyókúrás tanácsokat adni.

Mindössze azt mesélem el, hogy nekem mi működött, és melyek azok az elméletek, amelyekben hiszek, és melyek azok, amelyekben nem. Edzés és fogyókúra — De hogyan? A leggyakrabban felmerülő kérdés az, hogy hogyan lehet egyszerre keményen edzeni és fogyni is, hiszen az edzésekhez energia kell. A kérdésre a rövid fogyjon le az állásinterjú előtt nagyon egyszerű: nem lehet. Ez tudományosan bizonyított fogyjon le az állásinterjú előtt, amelyet egy nagyon okos tanulmányban a Southern Connecticut University kutatója, William Lunn mutatott be.

fogyni több mint 50 férfi fogyjon a lapockák körül

Kutatásában bicikliversenyzőket vetett alá diétának és intenzív edzésprogramnak egyszerre. Négy csoportot alkotott: az egyik csak diétázott, a másik csak növelte az edzések intenzitását, a harmadik se nem diétázott, se nem növelte az edzéseket, a negyedik pedig egyszerre diétázott és emelte meg az edzések intenzitását. Viktória Brown verseny közben.

Lázadó tinédzserből a divat nagyasszonya

Ugyanennyivel nőtt a teljesítménye a csak edzéseket növelő csoportnak, mert ugyan a súlyuk nem változott, de a kitekert wattok száma nőtt. Akik nem diétáztak és nem is növelték az edzéseket, azoknak ugyanolyan maradt a teljesítményük. Ami meglepő, hogy akik egyszerre diétáztak és növelték az edzéseket, azok teljesítménye sem változott! A megoldás: el kell dönteni, melyik a fontosabb, és annak adni prioritást, annak megfelelően étkezni és edzeni, valamelyiket alárendelni a másiknak. Számomra amikor az első 10 km-es futóversenyen elindultam és amikor ez első Ironmanemet teljesítettem között a fogyás volt a fontosabb.

Ez azt eredményezte, hogy az edzésekből nem hoztam ki a maximum teljesítményt, de ez akkor nem zavart. Összesen majdnem 20 kilót fogytam ez idő alatt.

meggy paradicsom zsíréget 12 kg fogyás egy hónap alatt

Majd tól a teljesítményre kezdtem koncentrálni. Megmaradtam a es súlynál 2 éven át, a as és a es versenyszezont ugyanazzal a súllyal versenyeztem végig. Tehát első pár hónapját arra szántam, hogy lefogyjak további 5 kilót, miközben az edzéseket ennek megfelelően alakítottuk. Nincs értelme magas intenzitású intervallumokat futni és biciklizni úgy, fogyjon le az állásinterjú előtt az ember alacsonyabb kalóriát visz be — mint azt a fent említett tanulmány is bizonyítja.

cize fogyás sorozat áttekintése nincs fogyás a t3-on

A hosszú, lassú 2-es pulzuszónás edzéseknek van értelme, mert azok égetik a zsírt. És itt nem kell nagyon hosszúra gondolni, óra pont elég. A lassú futás tempója is lassult, de minthogy téli alapozási időszak volt, ez nem zavart, ráadásul pontosan tudtuk, hogy mi az oka a lassulásnak: a szénhidrát hiánya, hiszen zsírégetésből nyertem az energiát. Amikor pedig lefogytam és ismét a teljesítmény került előtérbe, akkor örömmel láttuk az edzőmmel, hogy észrevehetően gyorsabban futok, tehát a célt elértük.

Hogy csináltam? Hogyan fogyok, amikor fogyni szeretnék, és hogyan étkezem, amikor nem? Az első, 20 kilós fogyás alkalmával nagyon alacsony szénhidráttartalmú ételeket ettem. Mivel edzettem közben fogyási céllalezért a magas fehérje, de alacsony zsírtartalmú étkezést választottam, szemben a most divatos keto diétával, amelynek a lényege magas zsír- és alacsony fehérjetartalom.

6 hónapos fogyás vsg a fogyás módjai szórakozás

A magas fehérjetartalom segít az izomépítésben, és több izom több kalóriát éget, ami cserébe segíti a fogyást.

A legjobb zsírvesztési arány ez az étkezési módszer nagyon könnyen betarthatónak bizonyult, mert mindent tudtam helyettesíteni, amit szerettem. Létezik szénhidrátmentes tészta nagyon alacsony kalóriatartalommal, ekkor kísérleteztem ki a pizzát, amire aztán az egész vállalkozásomat építettem, de szinte mindenből létezik ma már cukormentes, alacsony szénhidráttartalmú helyettesítő termék Kanadában is és Magyarországon is, én ezeket ettem.

Idén az év eleji fogyásnál ismét alacsony szénhidráttartalmú diétával kezdtem, és a súly nagy részét azzal adtam le 10 hét alatt, majd az utolsó egy-másfél kilótól magas fehérje- alacsony zsír- és közepes szénhidráttartalmú diétával szabadultam meg.

A La femme nekik és róluk szól. La femme magazin, la femme, lafemme. Hatalma óriási, személyét pedig már most legendák övezik.

Amikor fogyni szeretnék, általában követem a makrókat zsír, fehérje, szénhidrát és a kalóriát, tehát írom egy alkalmazásba a MyFitnessPal-t használomhogy mit eszem. Viktória Brown a dobogón.

  1. Szabó Eszter Csirketippek profiktól — ezeket tanuld meg, ha tökéletes sülteket szeretnél!
  2. Interjú egy profi marketinges fitness edzőlánnyal
  3. Az arcon megjelenő pattanások igen bosszantóak tudnak lenni.

Applikációk segítik a fogyást Vannak ingyenes internetes kalkulátorok, amelyekbe beütve a jelenlegi súlyt, kiadják, hogy mennyi kalóriát kell enni a fogyáshoz, vagy hogy mennyit vesz fel az ember szervezete napi szinten. Bizonyos sportórák pontosan megmondják ezt a számot resting metabolic rate, vagyis RMRaz enyém is.

Ehhez képest kalória mínuszt érdemes tartani, nem többet. Amikor jönnek a komolyabb edzések, akkor már csak arra figyelek, hogy tartsam a súlyomat, ezekben az időszakokban nem írom, hogy pontosan mit eszem.

Hagyja abba a sört is lehet fogyni

Naponta mérem magam, tudom, hogy ezt sokan nem tanácsolják, de ez nekem bevált. Azért érzem ezt fontosnak, mert így rögtön észreveszem, ha felszökik egy-két kiló, és akkor kis odafigyeléssel rögtön le is megy. Ha ritkábban mérném magam, akkor lehetnének kilós ingadozások, amiket már sokkal nehezebb azonnal minimális erőfeszítéssel kezelni.

A keményebb edzések idején magas szénhidrát- és magas fehérjetartalmú az étkezésem általában. Versenyen szénhidrátból megyek Versenyen próbálok teljes egészében szénhidrátból menni. Erről is van, aki más nézeteket vall, hogy fontos a zsírégetés, mert az ember a zsírból vesz el versenyen, és hogy az milyen hatékony.

Én ebben nem hiszek, tudományos kutatással bizonyított tény, hogy a szervezet a szénhidrátot hatékonyabban alakítja át energiává, mint a zsírt, és gyorsabb tőle az ember.

Az ördög Pradát és csincsillát visel

Ausztráliában végezték el nagyon fogyjon le az állásinterjú előtt szinten versenyző gyaloglókon az ezzel kapcsolatos kísérleteket, és amikor alacsony szénhidrát- és magas zsírtartalmú diétát folytattak, akkor a teljesítményük csökkent.

Én mindig szeretem megnézni egy elmélet kapcsán azt is, hogy a világ legjobbjai hogyan csinálják, az ugyanis elég jó irányadó ahhoz, hogy mi működik legjobban. Ez szerintem mindent elmond. Egy trükköm van: az időszakos böjt Egy Ironman távot végig lehet versenyezni szinte kizárólag szénhidrátból. A zsírégetés inkább az ultra távú versenyeken jön képbe, főleg, ha az embernek saját magának kell fogyjon le az állásinterjú előtt a frissítést magával, de azért bármilyen hosszabb ultránál, ami fogyjon le az állásinterjú előtt tovább tart, ez már fontos lehet.

Egy 10 és fél órás Ironmanre viszont be lehet vinni elég szénhidrátot verseny közben. Amikor csak tartani próbálom a súlyomat, akkor egy trükköm van, ami nem szent, tehát azért eltérek tőle néha, de nagyon jól bevált, és a ketó diétát követők is gyakran alkalmazzák: ez az időszakos böjt intermittent fasting.

Azt jelenti, hogy az ember a nap 8 órájában eszik csak, tehát mondjuk reggel 8 és délután 4 között.

Fogyni és keményen edzeni egyszerre? – Így szabadult meg 20 kilótól Viktória Brown

Egyszerűbben mondva, próbálok délután 4 után nem enni. Mondjuk a reggel 8, az sokszor 7, vagy fél 7, de ezt nem tartom fontosnak. Magam jöttem rá, hogy gyakorlatilag mindegy, mit és mennyit eszem, ha délután 4 után nem eszem, akkor nem jön fel semmi súly. Általában beleteszem a 3 főétkezést ebbe az időszakba, tehát délután között van vacsora.

273 kilót nyomott ezelőtt 4 éve. Most mindene a fitnesz, futóversenyre készül

Ez persze csak akkor alkalmazható, ha nincs kemény edzés későn, mert az edzés előtt kb. Mostanában nem szoktam délután 6-nál később kezdeni kemény edzést, tehát ez működőképes. Ha pedig igen, akkor annak megfelelően módosítok.

Tisztítsd meg az elméd és töltekezz! - Erőteljes meditáció elalvás előtt

Edzés után is figyelni kell az étkezésre Hogy edzés után mit fogyasztok, az attól függ, hogy milyen kemény volt az edzés, a nap melyik időszakában ér véget, és hogy másnap milyen edzés következik. Ha későn ér véget az edzés és másnap nincs kemény edzés, akkor általában csak BCAA-t iszom branched-chain amino acidsamiben nincs kalória, és gyakorlatilag ugyanazt érem el vele, mint egy fehérjeturmixszal. A megfelelő regenerálódáshoz ugyanis muszáj tenni bele szénhidrátot banán, céklalé és egyéb finomságokat spenót, gyömbér, kurkumahogy a folyamatos terhelést bírja az ember.

Ezek a főbb gondolataim a témáról.

Szabó Eszter Csirketippek profiktól — ezeket tanuld meg, ha tökéletes sülteket szeretnél! Az utóbbi években a folyamatos leépítések miatt sokan kénytelenek új munka után nézni.

Akit bővebben érdekel, a következő könyveket ajánlom, sajnos úgy tudom, hogy ezek nem jelentek még meg magyarul. Matt Fitzgerald könyvei eléggé megosztják az embereket, vannak, akik nagyon nem kedvelik, mások mint én is rajonganak érte, mindenért, amit ír.

Joe Frielt szerintem mindenki imádja.

További a témáról