Karcsúbb sovány

A legújabb diéta: Hiába eszel, karcsúbb leszel! (étrenddel)

karcsúbb sovány fogyás bélbaktériumok

Így lehet nekünk is vékony abb a vádlink írta: Ridikül. A csinos lábak egyik fontos része a vádli mérete, illetve annak formája. Sokan szeretnénk vékonyabb lábszárakat: ezt elérni sajnos sokkal nehezebb, mint az izmos, határozott karcsúbb sovány, de nem lehetetlen!

További cikkeink a témában

Megfelelő gyakorlatok, rendszeres edzés és kitartás segítségével lehet nekünk is vékony abb a vádlink. A vádlink mérete sok mindentől függhet, a genetika mellett befolyásolhatja, hogy mennyit és mit sportoltunk az életünk során, vagy hogy milyen munkát, munkákat végeztünk. Mondhatnánk, hogy folyamatos edzésben, van, hiszen már egy séta is megmozgathatja, nem beszélve a magas sarkú cipőkről, amiket — ha egyébként laposban járunk — másnap a vádlinkon érezhetünk meg karcsúbb sovány leginkább.

karcsúbb sovány elveszíti a hasi zsírt és centiméterrel a derekát

De mit tehetünk, ha vékonyabb vádlikat szeretnénk? Edzenünk kell.

Kapcsolódó cikkek

Vagyis olyan feladatokat végezni, amelyek kifejezetten ezt a területet mozgatják meg, viszont olyan gyakorlatokat kell találnunk hozzá, amik nem növelik a tömegét, amiktől nem nagyobb lesz, hanem éppen ellenkezőleg, karcsúbb, vékonyabb vádli lehet a végeredmény. Természetesen mint minden cél elérése érdekében, itt is fontos a rendszeresség és a kitartás, hiszen eredményt csak így érhetünk el. Hiszen az előbbi esetben az étrendünk megváltoztatását is érdemes lehet végiggondolni.

Fotó: Freepik. Az egyik ilyen, amikor a sarkunkra állunk, és a sarkunkon közlekedünk néhány percig úgy, hogy a lábfejünk első fele nem érinti a talajt.

  • Finomított cukor helyett természetes édesítő Már azzal rengeteg pluszkalóriától kíméled meg a szervezeted, ha a reggeli kávédba a szokásos, finomított fehér cukor helyett mézet vagy valamilyen természetes édesítőt teszel.
  • Mert ilyen géneket örököltek, illetve gyorsabb az anyagcseréjük.
  • Kyle richards fogyás 2021

Kezdjünk el futni! A futás ugyanis az egyik legjobb módszer a lábak formálására, és így a vádlik vékonyabbá varázslására, viszont nem mindegy, hogy milyen futást választunk. Gondoljunk csak a sportolókra: a rövidtávfutók, a sprinterek vádlija vastagabb, mint a hosszútávúfutóké, vagyis ha karcsúbb vádlira vágyunk, válasszuk a hosszabb távokat, a hosszú kilométereket a rövid, gyorsabb távok helyett.

Ezt továbbgondolva érdemes minden olyan edzésformát kerülni, amelyek a sprinthez hasonlóan működnek, például a rövid, de intenzív karcsúbb sovány, vagy a taposógépeket, karcsúbb sovány a futópadok hegymenetei sem éppen optimálisak, hiszen ezek inkább erősítik a vádit és növelik annak tömegét, mintsem vékonyítanák azt.

karcsúbb sovány zsírégető kombat utolsó forduló

Csak semmi ugrálás! Az ugrálás sem éppen a barátunk ebben az esetben. Vagyis intsünk búcsút a rendszeres ugrókötelezésnek, vagy bármilyen más olyan mozgásformának, amelyik esetében ugrálni kell.

És talán az intenzív lépcsőzés sem éppen a legjobb választás, vagyis hagyjuk a steppadot az ágy alatt. Válasszuk inkább a hosszú sétákat, az úszást vagy az elliptikus trénert, és karcsúbb sovány esetében is inkább az alacsonyabb intenzitású, de hosszabb ideig tartó edzések vezethetnek eredményhez — már ami a vékonyabb vádlikat illeti.

Ezek is érdekelhetnek

Válasszunk inkább könnyebbeket és végezzünk hosszabb sorozatokat vele. De a szakértők szerint a legjobb az lenne, ha mellőznénk a súllyal való edzéseket, mert ezek az edzések inkább növelik a vádlik tömegét, mintsem csökkentenék.

Nyújtsuk, mint a rétestésztát A vádlik vékonyítására kiválóak lehetnek a nyújtások. Ezek a karcsúbb sovány ugyanis meghosszabbítják az izmokat, vagyis a pilates és a karcsúbb sovány jó választásnak tűnik. Minden olyan gyakorlat, amely közben érezzük, hogy nyúlik az izom, hasznos lehet a célunk elérése érdekében.

[XL – XS] -14kg! Szeretne karcsúbb karokat kapni, amelyek megfelelnek az ujjatlan ingeknek?

További a témáról