Ideális tápanyag arány a fogyáshoz

Egészséges napi zsírtartalom a fogyáshoz

Fogyni szeretnél?

a zsírvesztés hormonális

Kalóriák helyett a makroelemeket számold! A legújabb trend ideális tápanyag arány a fogyáshoz azonban kalóriák helyett inkább a makrotápanyagokra kell figyelni, ezektől ugyanis fittek és egészségesek leszünk, sőt még fogyni is fogunk. A makroelemek olyan tápanyagok, amelyek segítenek a szervezetünknek abban, hogy az egészséges működéshez szükséges energiaszint adott legyen.

tud-e teát lefogyni

Forrás: Dreamstime A három makrotápanyag a zsír, a szénhidrát és a fehérje, és hogy miből mennyit együnk, az attól függ, erősödni szeretnénk-e, fogyni vagy az izomtónusunkon szeretnénk javítani. Gyönyörű bőr, egészséges test — 6 zsír, amit iktass be az étrendedbe Sok fogyókúrázó követ el hibát, amikor kiiktatja az étrendjéből a zsírokat.

zonke gyógyító fogyókúrás tea

Ezek kerülése helyett érdemes inkább jófajta zsírokat fogyasztani, a testnek ugyanis szüksége van rájuk. Nem is akármennyire! Olvasd el a Life.

9,Változtatni sohasem késő--Tóth Gábor Élelmiszeripari mérnök

A három makrotápanyag aránya alapesetben: 40 százalék szénhidrát, 30 százalék zsír és 30 százalék fehérje, ám az arányok az egyéni célok függvényében változhatnak. Ehhez azzal is tisztában ideális tápanyag arány a fogyáshoz lenni, hogy a fehérje grammonként 4, a zsír grammonként 9, a szénhidrát pedig grammonként szintén 4 kalóriát jelent.

  • A csodadiéták és a kalóriák bűvöletében hajlamosak vagyunk figyelmen kívül hagyni a makrotápanyagokataz csak a gyúrósoknak való jeligével.
  • A hasi zsír egyszerű elvesztésének módjai
  • A hatékony zsírégetés elmélete és számításai | Clean Eating HU

Ha ki akarjuk számolni általánosságban a saját makrotápanyag-szükségletünket, akkor először is a testtömegünket kell beszorozni nel, ha hízni akarunk, és tal, ha fogyni. Az így kapott szám lesz a napi kalóriaszükségletünk.

Ha izmot szeretnénk magunkra szedni, akkor a zsír tegye ki a tápanyagok százalékát, a fehérje a másik százalékát, és a többi legyen szénhidrát. Hogy milyen hamar érünk el látványos eredményt, az attól is függ, közben mennyit mozgunk, de átlagosan nyolc hét alatt már látszik a munkánk nyoma.

fogyni gyorsan különleges esemény

Tudj meg mindent a szénhidrátról Az egyik legnagyobb ellenségünk, vagy épp jótevőnk a szénhidrát? Szüksége van rá a szervezetnek, vagy szorítsuk a minimumra?

Pontokba szedtük, melyek a legfontosabb tévhitek a szénhidráttal kapcsolatban.

a menopauza után nehezebb fogyni

A részleteket ide kattintva olvashatod! Kapcsolódó cikkek.

  • Minden makrotápanyag — azaz a szénhidrát, a zsír és a fehérje — helyes arányú bevitele rendkívül fontos a szervezet számára.
  • Forró, hogy lefogyjon a karjaiban
  • Fogyni szeretnél? Kalóriák helyett a makroelemeket számold!

További a témáról