Százalékos súlycsökkenés excel táblázat, Evés- és edzésprogramok létrehozása

Napi kalória és BJU kiszámítása - Tünetek

Alapanyagcsere Ez a létfontosságú folyamatok megvalósításához szükséges minimális energiamennyiség. Ez azt jelenti, hogy a test működésének energiaköltsége a fizikai és szellemi pihenéssel töltött, kényelemben 20 Celsius fokos levegő hőmérsékletüres százalékos súlycsökkenés excel táblázat.

Számológépünk azok számára készült, akik rugalmas étrendhez ragaszkodnak, vagy egyszerűen csak át akarnak lépni erre a villamosenergia-rendszerre. Ez azt jelenti, hogy a szervezetnek állandó mennyiségű kalóriát és a fehérjék, zsírok, szénhidrátok BJU szükséges arányát kell biztosítania, de ezeknek az elemeknek és energiaforrásoknak a forrásait végtelen számú termék és étel képviseli.

Ha rugalmas étrendet használ, nem csak a felhasznált kalóriák százalékos súlycsökkenés excel táblázat mennyiségét veszi figyelembe, hanem a BJU arányát is ellenőrizni kell. Például töltheti a teljes kalóriaköltséget reggelire palacsintával, de ne feledje, hogy megfelelő mennyiségű zsírt és fehérjét kell biztosítania.

És ne lepődj meg arról, hogy ebédidőben fáradtnak érzed magad - elfogyasztottad az összes szénhidrátot, és most nincs energiád. Használja ezt a számológépet, hogy kiszámítsa a naponta elfogyasztott kalória mennyiségét és a makronátrányok optimális arányát az életkorától, a magasságától, a súlyától, a nemtől és a fizikai aktivitástól függően.

Használja ezeket az eredményeket a rugalmas étrend megtartásához, fogyáshoz, fenntartásához vagy izomépítéshez.

Számcsoport átlagának kiszámítása

A fizikai aktivitás szintje A magas fizikai aktivitás magasabb kalória-fogyasztással jár. A felhasznált kalóriák pontos ellenőrzéséhez és ezáltal a fogyasztáshoz szükséges napi kalória kiszámításához meg kell határozni, hogy hány kalóriát éget el a sporttevékenységek során: ehhez a kalóriafogyasztás számológépét használja a tevékenység típusa szerint.

Túl intenzív fizikai aktivitás, alacsony kalóriatartalommal kombinálva izomkatabolizmust izomszövet megsemmisítését eredményezheti, ami lelassítja az anyagcserét és a felesleges tömegveszteséget. Általában az anyagcsere 3 nap elteltével lassul a kalóriamennyiség csökkenése után. A testsúlycsökkenés és a zsírtömeg elvesztése nem mindig azt jelenti, hogy az izomtömeg csökkenése miatt a testsúly eltűnik, míg a zsírszövet mennyisége változatlan marad.

százalékos súlycsökkenés excel táblázat

Ennek megakadályozása érdekében fontos a makro-tápanyagok optimális arányának kiszámítása - BJU. A rendszeres testmozgás új életmódba történő beépítése segít az izomtömeg megtartásában, még kalóriahiány esetén is. Ezért a fizikai aktivitás minden bizonnyal segít a fogyás folyamatában, de ugyanakkor a legfontosabb a kalóriabevitel korlátozása. Emellett szem előtt kell tartani, hogy a szervezet naponta korlátozott számú kalóriát tölthet, nem százalékos súlycsökkenés excel táblázat végtelenül dolgozni, még akkor is, ha folyamatosan új energiát adunk hozzá.

Ezért, ha ma már sok kalóriát költött a sportban, a test optimalizálja a napi kalória-kiadásokat és kevesebb kalóriát használ más folyamatokhoz. Ennek eredményeképpen a napi kalóriamennyiségek összege nem lesz sokkal több, mint tegnap. Mi történik, ha a kalória túl alacsony?

És lehet-e fogyni csak az étrenden keresztül? Rendkívül alacsony kalóriatartalommal kezdődik az izom-katabolizmus, az izmok megolvadnak, és ennek következtében a test kevesebb energiát költ el az alapvető megélhetéshez. Ez azt jelenti, hogy a kiindulási anyagcsere csökken. És ez azt jelenti, hogy amint visszatérsz a normál étrendhez, nemcsak visszanyered a súlyodat, hanem egyre többet is kapsz.

százalékos súlycsökkenés excel táblázat

Ezért nagyon fontos: ha fogyni kell, akkor fizikai aktivitást százalékos súlycsökkenés excel táblázat bevezetni, segít abban, hogy ne veszítse el az izomtömeget, miközben csökkenti a kalóriabevitelt vagy akár növeli azt, és emiatt növeli az alapvető anyagcserét.

Ez sokkal hatékonyabban segít Önnek fogyni, és nem teszi lehetővé, hogy súlyt nyerjen, amikor visszatér a normál étrendjéhez. Makroszerű anyagok: fehérjék, zsírok és szénhidrátok fehérjék A fehérjék fontosak az új szövetek növekedésében, valamint a sérültek helyreállításában is - ez történik, amikor gyakorol. A fehérjéknek a legjobb barátodnak kell lenniük, ha meg akarod szerezni vagy fenntartani az izomtömeget. A fehérjék azonban nem csak az izmok, hanem a teljesség érzése is, ami segít megőrizni a diétát.

Fehérjeforrások: tojás, tej, sajt, joghurt, túró, hús, hal, dió, bab, borsó, lencse, szójabab és százalékos súlycsökkenés excel táblázat hüvelyesek.

365 fogyási tipp. Íme a 10 legjobb fogyókúra tipp, amit neked is ki kell próbálnod!

A zsírt gyakran tévesen démonizálták. A zsírok nagyon hasznosak lehetnek a testképzés céljának elérésében, a hormonokat is befolyásolják - a túl kevés zsír károsíthatja a szervezetet. Ezt később lehet módosítani, de így néz ki a kezdeti arány. A zsírforrások: olívaolaj, kókuszolaj, természetes földimogyoróolaj és egyéb dióolajok, avokádó, mandula, dió, kesudió, vörös hal, makréla, tojássárgája.

Lehetőséget adnak arra, hogy aktívak maradjanak. A szálak, amelyek fogyasztása fontos követni, ha egészséges marad, szintén szénhidrát forrása, de nem tartalmaz kalóriát. A szénhidrátok forrása: gabonafélék és gabonafélék, kenyér, gabonafélék, tészta, burgonya, gyümölcs, zöldség, liszttermékek.

Egészség és fitneszcélok nyomon követése az Excelben.

A szénhidrátok egyszerűek és összetettek. Komplex szénhidrátok A komplex szénhidrátok lassabban felszívódnak, ami azt jelenti, hogy a feldolgozás során felszabaduló energiát a test egyenletesen osztja meg a megélhetéseikre, anélkül, hogy zsírtartaléksá válna. És ami még fontosabb, az összetett szénhidrátokból származó energia órán belül egyenletesen szabadul fel, ami azt jelenti, hogy ez idő alatt a test elég energiával rendelkezik, és nem igényel további táplálékot.

Általában a komplex szénhidrátokat tartalmazó termékek sötétebbek, mint az egyszerűek.

Kevesebb Megjegyzés: Szeretnénk, ha minél gyorsabban hozzáférhetne a saját nyelvén íródott súgótartalmakhoz. Ez az oldal gépi fordítással lett lefordítva, ezért nyelvtani hibákat és pontatlanságokat tartalmazhat. A célunk az, hogy ezek a tartalmak felhasználóink hasznára váljanak. Kérjük, hogy a lap alján írja meg, hogy hasznos volt-e az Ön számára az itt található információ.

Ilyenek például a zab, a barna rizs, a keményítőtartalmú zöldségek, a teljes kiőrlésű kenyér. Egyszerű szénhidrátok Az egyszerű szénhidrátok túl gyorsan felszívódnak, a testnek nincs ideje elkölteni őket, és zsírtartalékba kerülnek. Ezen túlmenően a test energiát kap egy rövid robbantás formájában, és akkor van egy bontás.

Például fehér rizs, fehér kenyér, sütemények és édességek. Gyakoriság és adagméret Egy étkezéshez nagy adag, még akkor is, ha a napi kalóriákat észlelik, zsírlerakódást okozhat. Ez az egyszerű szénhidrátok asszimilációjához hasonló elv szerint történik: sok kalória azonnal belép a testbe, sok energiát, a testnek nem kell ideje mindent használni, majd az energia egy része zsír formájában tárolható. Ha a napi adagot kisebb mennyiségre bontják, akkor minden étkezés kevesebb kalóriát kap, amit a test nagyobb valószínűséggel tanul.

Ebben az esetben is csökken az emésztőrendszer terhelése - a gyomor, a hasnyálmirigy stb.

Napi kalória és BJU kiszámítása

Ezen túlmenően ajánlott az ételt bármilyen tevékenység előtt bevenni fizikai: például a gyaloglás előtt, vagy éppen a munka előtt, vagy akár a mentális - fokozott mentális aktivitással, a test még több energiát tölt.

De nem szabad a kanapén vagy az étkezés után aludni. Kalória a zsírtömeg csökkentéséhez Úgy tartják, hogy egy font zsír egyenlő kalóriával, így a napi kalória hiánya segíthet megszabadulni egy font zsírt hetente. Valójában ez nem teljesen igaz. Általában a szervezet energiafogyasztása fokozatosan csökken, amint egy személy elkezd fogyni.

  • Megmagyarázhatatlan fogyás és csontfájdalom
  • Egészség és fitneszcélok nyomon követése az Excelben.

Ez azt jelenti, hogy elkerülhetetlenül megtalálod magad a fennsíkon: a fogyás leállítása. A táplálékmennyiség, amely fogyásért küzd nhs a fogyáshoz vezetett, egy nap a karbantartáshoz vezet. Milyen figyelmeztetés következik: Mindig igyekezzen igyekezni a napi normál súlyveszteséget.

2008. máj., táblázatkezelés, Excel 2010 04

A "Extreme speed slimming" szint a legszélsőségesebb és az egészségre veszélyes. A gyors hatás reményében ne próbálja meg azonnal váltani. Végeredményben az eredmény lehet ellenkezője a kívántnak. Ez az opció biztosítja a kalóriabevitel legalacsonyabb szintjét, ami általában figyelembe vehető.

Ez inkább kivételként, mint szabály.

százalékos súlycsökkenés excel táblázat

Egészségesebb a zsírégetés, mint az éhezés révén.

További a témáról