A fogyás fenntartásának legjobb módja

A fogyás fenntartásának legjobb módjai, 6 fogyókúrás mítosz, amitől kövérebbek lehetünk

Alsó vonal Sajnos sok ember, aki lefogy, végül visszanyeri azt. Ne hagyja azonban, hogy ez elriasztja Önt. Számos tudományosan bevált módszer létezik a súly elkerülésére, az edzéstől a stressz csökkentéséig 1. Ez a 17 stratégia lehet csak az, amire szükséged van a statisztikák javára és a nehezen megnyert súlycsökkenés fenntartására.

Fogyókúra vagy életmódváltás Az xtreme súlycsökkenést eredményez

Miért vesznek súlyt az emberek? Néhány gyakori ok van arra, hogy az emberek miért nyerik vissza az elveszített súlyukat. Leginkább az irreális elvárásokkal és a nélkülözés érzéseivel kapcsolatosak. Korlátozó étrend: A szélsőséges kalóriakorlátozás lelassíthatja az anyagcserét és elmozdíthatja az étvágyat szabályozó hormonokat, amelyek egyaránt befolyásolják a súlygyarapodást 2.

Rossz gondolkodásmód: Ha az étrendre mint gyors javításra gondol, nem pedig az egészségének hosszú távú megoldására, akkor nagyobb valószínűséggel feladja és elveszíti az elveszített súlyt.

Tartós fogyás az egészség jegyében: orvosok tippjei súlycsökkentéshez A legjobb testsúlycsökkenés. Időhatékony Miért fontos a fogyás?

A fenntartható szokások hiánya: Sok étrend inkább az akarat erején alapszik, mint a szokásokon, amelyeket beépíthet a mindennapi életbe. Az életmód megváltoztatása helyett a szabályokra összpontosítanak, amelyek visszatarthatják Önt és megakadályozhatják a testsúly fenntartását.

Összefoglaló: Sok étrend túlságosan korlátozó olyan követelményekkel, amelyekkel nehéz lépést tartani. Ezenkívül sok embernek nincs megfelelő gondolkodásmódja az étrend megkezdése előtt, ami súlygyarapodáshoz vezethet. Gyakorold A rendszeres testmozgás fontos szerepet játszik a súly fenntartásában.

Segíthet néhány extra kalória elégetésében és fokozhatja az anyagcserét, amely két tényező szükséges az energiaegyensúly eléréséhez 3, 4.

Ha egyensúlyban van az energiával, az azt jelenti, hogy ugyanannyi kalóriát éget el, mint amennyit fogyaszt. Ennek eredményeként a testsúly valószínűbb, hogy ugyanaz marad.

A legjobb testsúlycsökkenés. 2. Időhatékony

Számos tanulmány kimutatta, hogy azok a személyek, akik a fogyás után hetente legalább napi percet napi 30 percet végeznek, nagyobb valószínűséggel tartják fenn a súlyukat 5, 6, 7. Bizonyos esetekben a magasabb szintű fizikai aktivitásra lehet szükség a sikeres testsúly-fenntartáshoz.

fogyás petersburg va adomány plazma fogyni

Az egyik értékelés arra a következtetésre jutott, hogy a fogyás fenntartásának legjobb módja napi egy órás testmozgás optimális azok számára, akik próbálják fenntartani a fogyást 1.

Fontos megjegyezni, hogy a testmozgás a leghatékonyabb a testtartáshoz, ha más életmódbeli változásokkal kombinálják, beleértve a fogyás fenntartásának legjobb módja egészséges étrend betartását 8.

Összefoglaló: A napi legalább 30 perces testmozgás elősegítheti a testsúly fenntartását, segítve a kalóriák és az elégetett kalóriák egyensúlyát.

Próbáljon minden nap reggelizni A reggeli elfogyasztása segíthet a testsúly-fenntartási célok elérésében. A reggelivel fogyasztók általában egészségesebb egészségi szokásokkal rendelkeznek, például többet gyakorolnak, több rost- és mikrotápanyagot fogyasztanak 9, 10, Ezenkívül a reggeli evés az egyik leggyakoribb viselkedés az egyének, akik sikeresen fenntartják a fogyást 1.

Noha a reggelit evő emberek úgy tűnik, nagyon sikeresek a fogyás fenntartásában, a bizonyítékok vegyesek.

Mit csinálnak a fogyókúra? Karcsúsító pakolások: Hatékony receptek

A tanulmányok nem mutatják, hogy a reggeli kihagyása automatikusan súlygyarapodást vagy rosszabb étkezési szokásokat eredményez 13, 14, A reggeli kihagyása valójában egyes embereknek is segíthet tömegcsökkentési és súlymegtartási céljaik elérésében Ez lehet az egyik dolog, amely az egyénre vonatkozik. Ha úgy érzi, hogy a reggeli elfogyasztása segít megtartani a céljait, akkor határozottan meg kell enni.

De ha nem szeret reggelizni, vagy reggel nem éhes, akkor az nem hagyhatja ki azt.

A fogyás fenntartásának módjai Tartós fogyás a Tudatalatti segítségével - Helyes táplálkozás - Kitartás erősítése - Motiváció t3 fogyáshoz használt Kövess Péter Mennyire működnek a természetes rovarriasztók? A tartós fogyáshoz nem szigorú fogyókúra kell, hanem hosszú távon is fenntartható életmódváltás, rendszeres testmozgás, és a belső egyensúly kialakítása.

Összefoglaló: A reggelit fogyasztók általában egészségesebb egészségi szokásokkal rendelkeznek, ami segíthet a testsúlyuk megtartásában. A reggeli kihagyása azonban nem vezet automatikusan súlygyarapodáshoz. Egyél sok fehérjét Ha sok fehérjét fogyaszt, akkor segíthet fenntartani a testsúlyát, mivel a protein segíthet csökkenteni az étvágyat és elősegíti a telítettséget 16, 17, A a fogyás fenntartásának legjobb módja növeli a hormon bizonyos hormonjait, amelyek telítettséget idéznek elő és fontosak a súlyszabályozás szempontjából.

Kinek kell csomagolnia, és mely zónákat kell becsomagolni Mi az a testcsomagolás? Mit csinálnak a fogyókúra? Karcsúsító pakolások: Hatékony receptek Élelmiszerfóliás csomagolás fogyásért: alkalmazás és értékelés - Fogyás - Fogyjunk együtt Zala!

Azt is kimutatták, hogy a fehérje csökkenti az éhség fokozására szolgáló hormonszintet 19, Ezenkívül a fehérje jelentős mennyiségű energiát igényel a testének lebontásához. Ezért a rendszeres étkezés növeli a nap folyamán elégetett kalóriák számát 18, Ez gramm fehérje egy kalóriatartalmú étrendben 21, 22, 23, Összefoglaló: A fehérje st george utah fogyás a testsúly fenntartását, mivel elősegíti a teljességet, fokozza az anyagcserét és csökkenti a teljes kalóriabevitelét.

A fogyás fenntartásának legjobb módjai

Rendszeresen mérje meg magát Hasznos eszköz lehet a testsúly megőrzéséhez, ha rendszeresen lép fel a skálán. Ennek oka az, hogy tudatában lehet az előrelépésnek, és ösztönözheti a súlycsökkentő magatartást Azok, akik magukat mérik, kevesebb kalóriát fogyaszthatnak a nap folyamán, ami segít a fogyás fenntartásában 26, Az egyik tanulmányban az emberek, akik heti hat napot súlyoztak, átlagosan kevesebb kalóriát fogyasztottak naponta, mint azok, akik súlyukat a fogyás fenntartásának legjobb módja figyelték meg Milyen gyakran mérlegeli magát, személyes döntés lehet.

Néhányan hasznosnak tartják a napi mérlegelést, mások pedig hetente egyszer vagy kétszer sikeresebben ellenőrzik a súlyukat. Összefoglaló: Az önmérleg elősegítheti a súly fenntartását, mivel tudatában van a haladásnak és a viselkedésednek.

Ügyeljen a szénhidrát-bevitelre A súlymegőrzés könnyebben elvégezhető, ha figyelembe vesszük az ett szénhidrát típusát és mennyiségét. Túl sok finomított szénhidrát, például fehér kenyér, fehér tészta és gyümölcslé fogyasztása káros lehet a testsúly-fenntartási célok elérése szempontjából.

Ezeknek az élelmiszereknek a természetes rostjait megfosztották, ami a teljesség előmozdításához szükséges. Az alacsony rosttartalmú étrend súlygyarapodással és elhízással jár 27, 28, A szénhidrát-bevitel korlátozása szintén segíthet a fogyás fenntartásában. Számos tanulmány kimutatta, hogy bizonyos esetekben azok, akik a fogyás után a fogyás fenntartásának legjobb módja szénhidráttartalmú étrendet követnek, nagyobb valószínűséggel tartják hosszú távon a súlyt le 30, Ezenkívül az alacsony szénhidráttartalmú diétákat követő emberek kevésbé valószínűleg több kalóriát esznek, mint amennyit elégetnek, ami a testsúly fenntartásához szükséges Összefoglaló: A szénhidrát-bevitel korlátozása, különösen a finomított szénhidrátok esetében, segíthet megakadályozni a súlygyarapodást.

Emelési súlyok A csökkent izomtömeg a súlycsökkenés általános mellékhatása Ez korlátozhatja a súlycsökkentés képességét, mivel az izomvesztés csökkenti az anyagcserét, azaz kevesebb kalóriát éget el a nap folyamán Valamely típusú ellenállás-edzés, például súlyemelés segíthet megakadályozni ezt az izomvesztést, és megőrizheti vagy akár javíthatja anyagcseréjét.

A tanulmányok azt mutatják, hogy azok, akik súlycsökkentés után súlyt emelnek, nagyobb valószínűséggel fogynak le az izomtömeg fenntartásával 6, 35, 36, Ezen előnyök igénybevétele érdekében hetente legalább kétszer ajánljuk erőteljes edzést.

Az optimális eredmény eléréséhez az edzési rendnek minden izomcsoportot működnie kell Összefoglaló: A súlyok hetente legalább kétszer történő emelése segíthet a testsúly fenntartásában azáltal, hogy megőrzi az izomtömegét, ami fontos az egészséges anyagcseréhez.

aktív pk fogyás fogyás magasság csökkenés

Légy felkészült a kudarcokra A kudarcok elkerülhetetlenek a súlymegtartó utazás során. Előfordulhat, hogy feladja egészségtelen vágyait, vagy kihagyja az edzést. Az alkalmi csúszás azonban nem azt jelenti, hogy ki kell dobnia a céljait az ablakon.

Egyszerűen lépjen tovább, és kövesse jobb választásokkal. Segíthet az olyan helyzetek előzetes megtervezésében is, amelyekről ismert, hogy az egészséges táplálkozás kihívást jelent, például a közelgő vakáció vagy nyaralás.

Összefoglaló: Valószínű, hogy súlycsökkentés után két vagy két visszaesést tapasztal. A hátrányokat legyőzheti, ha előre tervez és azonnal visszatér a pályára. Egész héten ragaszkodjon a tervéhez a fogyás fenntartásának legjobb módja is Az egyik szokás, amely gyakran a súlygyarapodáshoz vezet, hétköznapokon egészséges táplálkozás és hétvégén csalás.

Ez a mentalitás gyakran arra készteti az embereket a gyorsételre, ami ellensúlyozhatja a súlymegtartási erőfeszítéseket. Ha ez rendszeres szokássá válik, akkor több súlyt a fogyás fenntartásának legjobb módja, mint amennyit elvesztett Alternatív megoldásként a kutatások azt mutatják, hogy azok, akik a héten egészségesen követik az étkezési szokásokat, valószínűbb, hogy hosszú távon fenntartják a súlycsökkenést Az egyik tanulmány megállapította, hogy a heti konzisztencia miatt az egyének szinte kétszer olyan valószínűnek tartják, hogy egy kilogrammon belül öt fontnál 2,2 kg megtartják a súlyukat, összehasonlítva azokkal, akik a hétvégén nagyobb rugalmasságot tettek lehetővé Összefoglaló: A sikeres súlymegtartás könnyebb elvégezni, ha egész héten keresztül tartózkodik az egészséges táplálkozási a fogyás fenntartásának legjobb módja, ideértve a hétvégéket is.

hiit legjobb zsírégető kormány súlycsökkentő támogatás

Maradjon hidratált Az ivóvíz néhány okból hasznos a testsúly fenntartásában. A kezdőknek elősegíti a telítettséget, és segíthet abban, hogy ellenőrizze a kalória-bevitelét, ha étkezés előtt egy vagy két italt iszik 41, 42, Ezen felül kimutatták, hogy az ivóvíz kissé növeli a nap folyamán elégetett kalóriák számát 44, Összefoglaló: Az ivóvíz rendszeresen elősegítheti a telítettséget és fokozhatja az anyagcserét, mindkettő fontos tényező a súly fenntartásában.

Elég aludni A megfelelő alvás jelentősen befolyásolja a súlyszabályozást. Valójában úgy tűnik, hogy az alvásmentesség a felnőttek súlygyarapodásának fő kockázati tényezője, és zavarhatja a testsúly fenntartását 46, 47, Ez részben annak a ténynek a következménye, hogy a nem megfelelő alvás magasabb ghrelinszintet eredményez, amelyet éhséghormonnak neveznek, mivel növeli az étvágyat Ezenkívül a rossz alvók alacsonyabb szintű leptinszinttel rendelkeznek, amely hormon az étvágy szabályozásához szükséges Ezenkívül azok, akik rövid ideig alszanak, egyszerűen fáradtak, ezért kevésbé motiváltak a testmozgásra és az egészséges ételek megválasztására.

A legjobb természetes rázás a fogyáshoz

Ha nem alszik elég, keresse meg az alvási szokások beállításának módját. Éjszaka legalább hét órán át alszik az optimális súlyszabályzás és az általános egészség szempontjából Összefoglaló: Az egészséges ideig történő alvás segíthet a testsúly fenntartásában azáltal, hogy az energia szintjét és a hormonokat ellenőrzés alatt tartja.

A stressz szint szabályozása A stressz kezelése fontos része a testsúly ellenőrzésének. Valójában a magas stresszszint hozzájárulhat a súlygyarapodáshoz azáltal, hogy növeli a kortizol szintjét, amely a stressz hatására felszabaduló hormon A következetesen megemelkedett kortizol a nagyobb hasi zsírmennyiséghez, valamint a megnövekedett étvágyhoz és étkezéshez kapcsolódik A stressz az impulzív étkezés általános kiváltó tényezője is, amikor akkor eszik, ha még nem éhes Szerencsére a stressz leküzdése érdekében sok minden megtehető, beleértve a testmozgást, a jóga és a meditáció.

További a témáról