Szemek paradicsom fogyás

Betekintés: Fogyókúrák

Mit mivel helyettesíts?

szemek paradicsom fogyás

MME A kiegyensúlyozott étrend egyik legfontosabb eleme a nap első étkezése, amely akkor is sokat segít, ha karcsúsodni szeretnél. És te mit fogyasztasz a legszívesebben, miután felkeltél? Müzli A csokival és olajos magvakkal bőven dúsított bolti müzlikeverékek gyakran igen sok zsírt és cukrot tartalmaznak. Sokkal egészségesebb és alakkímélőbb megoldás, ha saját magad állítos össze a keveréket!

Fogyókúrás menü: 1 hét, napi 1500 kcal

Tanács: Főzz fel 3 ek zabpelyhet  egy kevés zsírszegény tejben, keverj hozzá szem mandulát vagy mogyorót, valamint friss idénygyümölcsöket. Tej helyett natúr joghurttal is elkészítheted, de a zabpelyhet ebben az esetben is fel kell főzni egy kevés vízben.

szemek paradicsom fogyás

Tojás Rántotta baconnel és sajttal? Nagyon finom, de ha szeretnél megszabadulni a súlyfeleslegedtől, inkább válassz egy másik tojásételt! Tanács: Szeletelj fel 1 db keménytojást. Fektess 1 szelet korpás szemek paradicsom fogyás teljes kiőrlésű kenyérre vékony szelet zsírszegény csirkemellsonkát, és szemek paradicsom fogyás le a tojáskarikákkal.

Fogyassz mellé friss paradicsomot, paprikát, retket.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Gyümölcsök Egészséges és tápláló, csak ne cukrozd meg! Tanács: Készíts extrafinom gyümölcsturmixot!

szemek paradicsom fogyás

A pépesített gyümölcsöket  keverd el ek natúr joghurttal és zsírszegény tehéntúróval. Ínyencként 1 tk kókuszreszeléket is hozzáadhatsz.

Elkeseredett fogynivágyók

Ha édesíteni szeretnéd, csepp folyékony édesítő bőven elegendő. Lekvároskenyér Az édes, gyümölcsízű lekvár  ropogós héjú, vajas fehér kenyérre kenve isteni, de… Tanács: Ha fogyókúrázol, a lekvár bizony nem a legjobb választás! Szerencsére ma már kaphatók diabetikus termékek is.

Igyekezz minél vékonyabb rétegben felkenni a korpás vagy teljes kiőrlésű kenyérre, és ne tegyél alá vajat vagy margarint.

Fehérjediéta – 1 hét, mínusz 2 kg!

Tanács: Korpás vagy Graham-lisztes pékárut válassz, 2 szelet toaskenyér vagy 1 db kifli bőven elég. Mivel teheted táplálóvá és egészségessé a szendvicset? Ám ami a lényeg: legyen rajta sok uborka, paradicsom és saláta, vaj vagy vajkrém helyett pedig mustár, paradicsompüré vagy ajvár.

szemek paradicsom fogyás

Édes péksütemények Sajnos a túrós táska, a kakaós csiga, a lekváros bukta  és a csokis croissant sok üres kalóriát tartalmaznak, ezért a diétázók esetében egyik sem nevezhető ideális reggelinek Tanács: Ha mégsem tudsz lemondani az ízükről, a következő megoldás beválhat: a pékségekben, boltokban már kaphatók a fenti finomságok miniváltozatai is.

Kérj belőlük maximum! Fogyassz el mellé 1 pohár zsírszegény tejet szemek paradicsom fogyás friss gyümölcsöt, de ez utóbbi szemek paradicsom fogyás banán legyen.

Tanács: Akár otthon készíted el, akár egy kávézóban vásárolod, idd zsírszegény tejjel, cukor helyett pedig édesítővel! Ugyanakkor a tápláló reggeli nem állhat csak ebből, úgyhogy ropogtass el mellé 1 szelet teljes kiőrlésű pirított toastkenyeret.

8 fogyasztó turmix - Szemek a paradicsom zsírégetője

Az evés nem kényszer! Reggelente egyszerűen nem bírsz enni? Ne aggódj, sokan vannak így ezzel! Ahelyett, hogy akkor is kényszerítenéd magad a falatozásra, ha nem vagy éhes, inkább igyál meg legegészségesebb ételek fogyni nagy pohár gyümölcslevet!

Zx7r fogyás Szemek a paradicsom zsírégetője

Szép lassan kezdd el magad hozzászoktatni a reggeli étkezéshez : ha eleinte csak pár falat megy, semmi gond! Igyekezz minél többféle reggeliváltozatot kipróbálni, mert előbb-utóbb rá fogsz találni a kedvencedre!

szemek paradicsom fogyás

Ne csúsztasd össze! Főleg hétvégén esik az ember gyakran abba a hibába, hogy később kel, ezért aztán a reggelije   pl. Ha későn ébredsz, fogyás mclean va valami könnyűt, hogy aztán órával később el tudd fogyasztani az egészséges ebéded!

További a témáról